H&M HOME
H&M Homen seinäesillepanosta löytyy tyynynpäällisiä ja erilaisia koriste-esineitä. Esillepanon tavoitteena on luoda rauhallinen tunnelma, sillä värit ovat niin rauhalliset ja neutraalit. Kohderyhmänä ovat kaikki sisustuksesta kiinnostuneet ihmiset, ehkä enemmän kuitenkin naiset. Esillepano on mielestäni ajankohtainen ja siihen on valittu juuri tällä hetkellä "muodissa" olevat tuotteet. Mielestäni esillepano on erittäin houkutteleva.
H&M
H&M:llä kuvasin kaksi erilaista seinäesillepanoa, joista toinen näytti tältä. Seinälle on laitettu paljon huiveja, kenkiä, pipoja ja käsineitä. Kohderymänä on nuoret tai nuorekkaat miehet, sillä kyseinen esillepano löytyi miesten osastolta. Esillepano on mielestäni ajankohtainen, koska seinä on täynnä talvisia ja lämpimiä tuotteita. H&M:n tuotteet ovat myös aina ajantasalla ja tuossakin esillepanossa on muodikkaita asusteita. Mielestäni esillepano on toisaalta houkutteleva, mutta toisaalta siihen on laitettu aivan liian paljon tavaraa.
Toinen H&M:n seinäesillepano näytti tältä. Seinällä on hieman juhlavampia vaatteita (puvut, kauluspaidat jne.) ja vieressä arkisempia. Kohderyhmänä on nuoret tai nuorekkaat miehet. Esillepano on ajankohtainen ja siihen on valittu juuri nyt muodissa olevia vaatteita. Esillepanoon on laitettu myös torsoja, jotka on puettu alempana myytäviin vaatteisiin. Mielestäni esillepano on houkutteleva.
NEW YORKER
New Yorkerista löysin näyttävän farkkuhyllyn, joka on mielestäni todella houkutteleva. Tuotteina on erilaiset tyttöjen farkut ja esillepanon tavoitteena on saada ihmiset ostamaan tuotteita houkuttelevan esillepanon vuoksi. Kohderyhmänä on nuoret tytöt. Esillepano on mielestäni ajankohtainen ja siihen on valittu muodikkaita farkkuja. Lisäksi esillepano on mielestäni symmetrinen, sillä tuotteet on aseteltu tasaisesti ja siististi.
Ylläolevat kuvat on otettu New Yorkerin miesten puolelta ja niissä on kaikenlaisia miesten vaatteita ja miesten tennareita. Kohderyhmänä on nuoret ja nuorekkaat miehet. Mielestäni esillepano on houkutteleva ja ajankohtainen, sillä siihen on valittu muodikkaita vaatteita. Esillepanon tavoitteena on saada ihmiset ostamaan.
BIKBOK
BikBokissa seinille oli laitettu paljon erilaisia naisten/tyttöjen vaatteita ja kohderyhmänä on tietenkin nuoret naiset. Värit ovat muuten aika rauhalliset, mutta tällä hetkellä vaateliikkeistä löytyy paljon oranssia. Esillepano on siis ajankohtainen ja muodinmukainen. Esillepano on mielestäni houkutteleva, sillä tuotteet on aseteltu tarpeeksi etäälle toisistaan ja siihen on valittu muodinmukaisia vaatteita.
DINSKO
DinSkossa kävin kuvailemassa naisten kenkiä, jotka oli aseteltu näyttävästi seinälle. Seinältä löytyy korollisia nilkkureita sekä matalapohjaisia kenkiä. Pääväreinä oli musta, ruskea ja beige. Kohderyhmänä on kaikenikäiset naiset. Mielestäni esillepano on houkutteleva ja ajankohtainen, sillä siihen on valittu näyttäviä ja tällä hetkellä muodissa olevia kenkiä.
Kaikista seinäesillepanoista löytyi hintamerkinnät.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti